Sie sind hier: Startseite News Registrierungslinks Mobility Online

Registrierungslinks Mobility Online

Liebe Outgoing-Studierende,

das EU-Büro hat uns mittlerweile mitgeteilt, dass die Registrierungslinks für unsere Datenbank Mobility Online dieses Jahr vsl. erst Ende April/Anfang Mai versendet werden.

Falls Sie für die Online Application an der Partneruniversität etwas früher das Registrierungsformular (als „Nomination Letter“) oder das Learning Agreement benötigen, schreiben Sie uns eine Mail an erasmus@vwl.uni-freiburg.de, damit wir Ihnen rechtzeitig eine Lösung diesbzgl. anbieten können.

Dear Outgoing students,

We have just been informed by the EU Office that the registration link for the database Mobility Online will likely be sent out a bit later this year, around the end of April/start of May.

If the online application procedure at the partner university you were nominated for requires the submission of a “nomination letter” (where the registration form could be submitted as a stand-in) or a provisional learning agreement, please contact us at erasmus@vwl.uni-freiburg.de. This way we can provide an appropriate solution to your particular situation.